Rexel Italië verbetert zijn intralogistieke prestaties met Generix WMS Bekijk het persbericht

General
June 28, 2024

Generix kondigt nieuwe regional leaders aan om SaaS-groei te versnellen

Generix – een wereldwijd bedrijf voor bedrijfssoftware met een breed portfolio van SaaS-oplossingen op het gebied van supply chain, financiën, handel en B2B-integratie – kondigde vandaag de benoeming aan van drie ervaren leidinggevenden om de geografische uitbreiding in drie strategische regio’s te versnellen: EMEA Noord en Azië-Pacific, EMEA Zuid en Latijns-Amerika, en Noord-Amerika.

New regional leaders to accelerate SaaS growth

Pierre Chaffardon, die in 2023 bij Generix in dienst trad, is benoemd tot General Manager van de regio EMEA Noord en Azië-Pacific. Pierre heeft meer dan twintig jaar ervaring in sales en IT-diensten bij IBM Software en IBM Services. Hij heeft een aantal team management posities bekleed en internationale projecten geleid om toonaangevende bedrijven te helpen met hun digitale transformatie, met name in de richting van de hybride cloud.

Philippe Ducellier, die meer dan twintig jaar ervaring heeft bij Generix, is benoemd tot General Manager van de regio EMEA Zuid- en Latijns-Amerika. Philippe heeft Generix uitgebouwd tot een toonaangevend SaaS-bedrijf in de belangrijkste markten in Spanje. Hij zal nu de geografische uitbreiding van de regio stimuleren door dezelfde winnende formule toe te passen om klanten volledig tevreden te stellen.

Mark McArthur is benoemd tot General Manager van de regio Noord-Amerika. Mark heeft uitgebreide ervaring en een bewezen track record in het creëren van waarde voor klanten in internationale, middelgrote en startende bedrijven. Hij heeft met succes gewerkt bij Adexa Inc, Alpega en Blue Yonder (voorheen JDA Software).

Deze nieuwe regionale organisatie zal de groep in staat stellen om zijn volledige portfolio van applicaties en cloudtechnologieën aan te bieden, te verkopen en te implementeren, volledig aangedreven door AI, terwijl nabijheid wordt bevorderd en de klant centraal wordt gesteld in al zijn activiteiten.

De ambitie is om de groei van SaaS op wereldwijde schaal te versnellen door innovatie en unieke waarde aan klanten te blijven leveren. “Pierre, Philippe en Mark zullen Generix ongetwijfeld naar nieuwe hoogten brengen terwijl we onze groei- en innovatiestrategie versnellen. Hun uitgebreide ervaring in de sector, gecombineerd met hun klantgerichte aanpak, zal ons helpen om nog dichter bij de behoeften van onze klanten te staan op alle niveaus, van globaal tot lokaal,” zegt Raphaël Sanchez, President en CEO van Generix.

Met meer dan 5.000 klanten wereldwijd en een groei van meer dan 31% in SaaS handtekeningen, is Generix vastbesloten om zich te vestigen als een toonaangevende wereldwijde speler in de cloud (SaaS) markt. Het bedrijf heeft onlangs zijn streven naar innovatie herbevestigd door meer dan €100 miljoen te investeren om zijn oplossingenportfolio opnieuw uit te vinden, waarbij AI centraal staat in de strategie.

Over Generix

Generix is een SaaS-softwarebedrijf van wereldklasse dat bedrijven helpt met elkaar in contact te komen om elke digitale verbinding om te zetten in een bron van waarde. Het bedrijf biedt een uitgebreid portfolio van cloudoplossingen en -diensten, met AI in het hart van de innovatie, om met vertrouwen de meest kritieke bedrijfsprocessen in supply chain, financiën en handel aan te sturen. Het biedt ook B2B integratie- en samenwerkingsoplossingen om activiteiten uit te breiden over digitale netwerken van verbonden bedrijven. Bijna 1.000 getalenteerde mensen werken elke dag bij Generix om meer dan 5.000 klanten in meer dan 60 landen in staat te stellen hun klanten beter van dienst te zijn. Elk jaar beheert het bedrijf meer dan 17 miljard berichten, 600 miljoen pallets, 500 miljoen facturen en meer dan een miljoen transporten. Generix gelooft in het immense groeipotentieel van de netwerkeconomie in een duurzame wereld.

Voor meer informatie: www.generixgroup.com

Perscontact: Hélène Boulanger, 06 88 79 31 67, hboulanger.externe@generixgroup.com

Toegang tot het document

Generix kondigt nieuwe regional leaders aan om SaaS-groei te versnellen

Blader door meer persberichten

Klaar om de goederen- en gegevensstroom in uw supply chain te optimaliseren?

Werk samen met ons team om uw ideale supply chain softwarepakket samen te stellen en pas deze aan uw unieke bedrijfsbehoeften aan.