Logidis migreert zijn Generix WMS warehouse management oplossing naar SaaS Bekijk het persbericht

Magazijn, SaaS
May 17, 2024

Generix is voor het zesde opeenvolgende jaar genoemd in het 2024 Gartner® Magic Quadrant™ voor Warehouse Management Systems (WMS).

Generix – een software-uitgever met een breed portfolio van SaaS-oplossingen en diensten op het gebied van supply chain, financiën, handel en B2B-integratie – heeft zijn twee WMS softwares uitgebreid met een aantal innovaties, met name op het gebied van AI-gebaseerde personeelsplanning en -voorspelling en voorspellende en prescriptieve analyse.

Persbericht

In een dynamische markt die gedomineerd wordt door AI en de Cloud, bevestigt Generix zijn streven naar innovatie door zijn SaaS-oplossingen te versterken om zijn leiderschap in supply chain executie te behouden en te voldoen aan de behoeften van zijn meer dan 500 WMS-klanten wereldwijd. Met zo’n 2.000 magazijnen die dagelijks werken met de twee afzonderlijke WMS softwares; Generix WMS en SOLOCHAIN, versterkt het bedrijf zijn doelstelling om de efficiëntie en prestaties van magazijnen te optimaliseren.

Dankzij het brede scala aan functionaliteiten en gestandaardiseerde processen voldoet de Generix WMS-oplossing aan de behoeften van bedrijven in een groot aantal sectoren, die vaak te maken hebben met complexe activiteiten. Bovendien biedt de SOLOCHAIN oplossing totale flexibiliteit en is ontworpen om de integratie van bedrijfsprocessen te vereenvoudigen dankzij krachtige visuele hulpmiddelen.

De synergie tussen Generix WMS en SOLOCHAIN biedt uitgebreide oplossingen op maat voor de verschillende behoeften van de markt, waaronder opslag, cross-docking, e-commerce en multi-klant flow management.

Generix bevestigt hiermee opnieuw haar sterke engagement voor innovatie en duurzame groei. De strategische investeringen in onderzoek en ontwikkeling (R&D) beginnen hun vruchten af te werpen en versterken de missie van Generix: het digitaal verbinden van alle bedrijven in wereldwijde waardeketens.

We zijn vereerd dat we voor het zesde achtereenvolgende jaar zijn opgenomen in het Magic Quadrant™. Wij geloven dat dit onze voortdurende inzet en inspanningen onderstreept om bedrijven in alle sectoren te voorzien van de middelen om hun magazijnactiviteiten voortdurend te innoveren, hun belangrijkste bedrijfsprocessen te digitaliseren en hun algehele prestaties te optimaliseren. De analyse van onze twee WMS softwares is een sterke markering van onze technologische verschuiving en de versnelling van betere gegevensbenutting door behulp van AI om onze klanten beter van dienst te zijn. », zegt Si-Mohamed Saïd, Chief Marketing & Product Officer.

Voor meer informatie over de voordelen van Generix WMS SaaS oplossingen en case studies : druk hier.

Voor het volledige rapport van Gartner: druk hier.

Gartner disclaimer: Gartner, Magic Quadrant for Warehouse Management Systems, 2 mei 2023, Simon Tunstall, et.al.

GARTNER is een gedeponeerd handelsmerk en dienstmerk. MAGIC QUADRANT is een geregistreerd handelsmerk van Gartner, Inc. en/of haar dochterondernemingen in de Verenigde Staten en de rest van de wereld. Ze zijn hier allemaal gebruikt met toestemming en alle rechten zijn voorbehouden.

Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of dienst die wordt afgebeeld in zijn onderzoekspublicaties en adviseert technologiegebruikers niet om alleen de leveranciers met de hoogste ratings of andere aanduidingen te kiezen. De onderzoekspublicaties van Gartner vertegenwoordigen de standpunten van de onderzoeksorganisatie Gartner en mogen niet worden beschouwd als feitelijke verklaringen. Gartner wijst alle garanties af, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, met inbegrip van garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over Generix

Generix is een SaaS-software-uitgever van wereldklasse die bedrijven helpt met elkaar in contact te komen om van elke digitale verbinding een bron van waarde te maken. Het bedrijf biedt een toonaangevend portfolio van cloud-oplossingen en -diensten die worden aangestuurd door AI om met vertrouwen de meest bedrijfskritische digitale bedrijfsprocessen in de toeleveringsketen, financiën en handel aan te sturen. Het biedt ook end-to-end B2B integratie- en samenwerkingsoplossingen zodat bedrijven volledig kunnen opereren binnen digitale bedrijfsnetwerken. Bijna 1.000 Generix-talenten zijn toegewijd aan het optimaal bedienen van meer dan 5.000 klanten in meer dan 60 landen. Het bedrijf helpt bij het verwerken van meer dan 17 miljard berichten, het voorbereiden van meer dan 600 miljoen pallets, het beheren van meer dan 500 miljoen facturen en meer dan 1 miljoen transporten per jaar. Generix gelooft in het immense groeipotentieel van de netwerkeconomie in een duurzame wereld.

Voor meer informatie : www.generixgroup.com

Perscontact : Hélène Boulanger, +33 6 88 79 31 67, hboulanger.externe@generixgroup.com

Toegang tot het document

Voor het 6e opeenvolgende jaar werd Generix genoemd in de 2024 editie van het Gartner® Magic Quadrant™ voor zijn Warehouse Management Systemen (WMS).

Blader door meer persberichten

Klaar om de goederen- en gegevensstroom in uw supply chain te optimaliseren?

Werk samen met ons team om uw ideale supply chain softwarepakket samen te stellen en pas deze aan uw unieke bedrijfsbehoeften aan.