Generix Group benoemt Valérie Berjonneau tot Human Resources Director van de groep

Geplaatst op 27 april 2021
Onderwerpen

Generix Group, een wereldwijde aanbieder van collaboratieve SaaS-oplossingen voor de Supply Chain, industrie en retail ecosystemen, kondigt de benoeming aan van Valérie Berjonneau als Human Resources Director van de groep.

Valérie Berjonneau is advocate in het arbeidsrecht, sociologe en master in internationale relaties. Ze is haar loopbaan begonnen als advocate in het arbeidsrecht en in 1999 verhuisde ze naar de Balkan om te werken aan wederopbouwprojecten (voor NGO’s en internationale organisaties). Terug in Frankrijk in 2008, ontwikkelde ze internationale HR-projecten in de transport- en engineering sector (SNCF, Systra).

In 2014 werd Valérie Berjonneau benoemd tot Human Resources Director bij Lazard France, voordat ze bij Banque Chaabi du Maroc aan de slag ging als Human Resources Director Europe, waar ze verantwoordelijk was voor de harmonisatie van het Europese HR beleid, met name op het gebied van ontwikkeling en vaardigheden. Daarnaast doceert Valérie Berjonneau Human Resources aan de Master 2 HR van Celsa (Sorbonne Universiteit).

Valérie Berjonneau is sinds juli 2020 Human Resources Director van Generix Group. Haar prioriteit is om de human resources van Generix Group internationaal en wendbaar te maken om zo de ontwikkeling van de groep te ondersteunen. Het niveau van uitmuntendheid dat belangrijk is voor de onderneming en haar klanten is onlosmakelijk verbonden met dat van hun competenties; en tegen eind 2021 zouden 100 nieuwe talenten de teams van Generix Group moeten komen versterken. Momenteel bestaat het Generix team al uit 750 experts, waarvan meer dan de helft zich buiten Frankrijk bevindt.

“Valérie Berjonneau is gepassioneerd door menselijke relaties en internationale projecten. Haar ervaring, haar visie en ook haar ambities voor de toekomst van ons bedrijf zullen Generix Group in staat stellen het beste van het potentieel van de medewerkers te ontwikkelen en de uitmuntendheid van hun expertise te garanderen ten voordele van de prestaties van onze klanten”, zegt Aïda Collette-Sène, CEO van Generix Group.

generix_group_directie_human_resources
Valérie Berjonneau
Human Resources Director
Generix Group
“Ik ben verheugd dat ik bij Generix Group ben gekomen. De internationale groei zal ons in staat stellen boeiende HR-projecten te ontwikkelen. Het succes van de onderneming is gebaseerd op uitmuntendheid van haar teams, die wij moeten blijven ondersteunen en ontwikkelen. Wij zetten ons in voor de totstandbrenging van een groepscultuur, met name op het gebied van management, loopbaanontwikkeling en arbeidsvoorwaarden. Ons doel is om onze medewerkers te behouden, onze nieuwe collega’s te integreren, diegenen aan te trekken met wie we aan de toekomst zullen bouwen en natuurlijk om het beste te blijven geven aan onze klanten!”
Valérie Berjonneau
Human Resources Director