Het WMS van Generix Group zal de groei van ANEXA Logística ondersteunen

Geplaatst op 15 februari 2022
Onderwerpen
Magazijn

ANEXA Logística, een logistieke expert in de internationale handel, gevestigd in de Valenciaanse Gemeenschap in Spanje en met toegang tot de belangrijkste internationale lucht-, land- en zeeverbindingen, heeft gekozen voor het Warehouse Management System (WMS) van Generix Group om in te spelen op haar groei.

ANEXA, met twee decennia ervaring op de internationale markt, vooral in Azië, en met agenten die over de hele wereld zijn aangesloten en een alomvattende dienst voor goederenbeheer die alle douaneprocedures omvat, heeft zich in hun sector als benchmark gepositioneerd. Bovendien heeft zij een solide groeipad bereikt. Als geïntegreerde logistieke operator biedt zij de markt het volledige gamma van diensten aan voor ontvangst, opslag, verpakking, etikettering, palletisering, verpakking, reverse logistics, enz.

Om aan de groeiende vraag te kunnen voldoen en haar klanten integrale logistieke oplossingen voor B2B, B2C en B2B2C te kunnen bieden, met behoud van de kwaliteit en de persoonlijke service - de norm van de onderneming -, besloot ANEXA Logística te kiezen voor een warehouse management systeem dat een eenvoudige integratie mogelijk zou maken met de IT-systemen van de klanten die het bedient.

De keuze viel op Generix WMS, niet alleen vanwege hun flexibiliteit en aanpassing aan de behoeften van de klant, maar ook vanwege hun bewezen soliditeit op de markt van de logistieke operatoren, zowel in Spanje als internationaal. Het Generix warehouse management systeem zal ANEXA in staat stellen de kwaliteit van de tot nu toe aangeboden diensten te handhaven en in te spelen op een toename van de eisen en behoeften van haar klanten. Het zal ook de opvolging vergemakkelijken van het hele proces van opslag, etikettering, verzending, enz. dat een logistiek operator moet garanderen.

"We zijn er trots op dat we zo'n belangrijke speler als ANEXA Logística kunnen toevoegen aan ons portfolio van 3PL-klanten," verklaart Philippe Ducellier, CEO van Generix Group Spain. "Het wordt steeds duidelijker dat geïntegreerde WMS-oplossingen een onvermijdelijke noodzaak zijn geworden in de wereld van 3PL, waar steeds hogere eisen worden gesteld aan tijd en efficiëntie en waar de meest solide en bewezen warehouse management oplossingen, zoals die van Generix Group, het voordeel hebben van tientallen jaren ervaring waarin onze klanten ons jaar na jaar steunen door hun vertrouwen te blijven stellen in ons en ons WMS".

Ernesto Morell
Anexa Logística
"Dankzij onze samenwerking met Generix, versterken we opnieuw onze toewijding aan onze klanten. Nu meer dan ooit, in een omgeving waar onzekerheid zorgt voor ingrijpende veranderingen in onze industrie, is het kunnen garanderen van flexibiliteit synoniem met overleven en kwaliteit. Oplossingen zoals het WMS helpen ons om op die weg verder te gaan"
Ernesto Morell